17 oct 2012

La Blanche (Bonus) from "Shared Vision" by The Fusionists




Lavish, Lou Piensa, Hazer, Silex, Oxymore, Ebonic Raven, Dr. Mad
Produced by Dr. Mad

lyrics

La Blanche (Bonus Freestyle) - 
(Lavish, Lou Piensa, Hazer, Silex, Oxymore, Ebonic Raven, Dr. MaD) 


Lavish 
Flow fire I'm higher won't retire require the entire empire/ I'm not a lighter filled with gas like a lighter/ I'm kinda tighter/ But tryna' live fat, with a cat, and a stack/ Outside the crib is a gucci mat/ I attack and in fact, I know how to act/ You lack my click clack split u like a Kit Kat/ Forget the chit-chat I'm where the heats at/ 

Lou Piensa 
Ladies and gentlemen, my sentiments are never in favour of bettering unlawful settlements/ Now let 'em in/ We better win/ We crossed more deserts than bedouins/ A veteran, I've done more late night shows than David Letterman/ I still love H.E.R. though I met her when/ She was a better lover when she listened to her own soul instead of men/ In the dead of night, I remember when she woke me up and pumped me with Adrenalin/ Schools were pushing Ritalin/ 

Hazer 
Je vis la rue seul ou avec le crew/ Je ris à la vue de ton faux rap de fou/ Je crache le feu, toi tu baves gros/ Je cache mon je, dans ma tête c'est le chaos/ Et les gars, yo! Il faut vivre je veux rire, ivre de rap music/ Tu t'affaiblis, moi je taffe mes rimes/ On vient buter la concurrence mesquine/ Aka Jacques Mesrine/ Dans ma vie je veux rire avec mes potos/ Du soleil, du croco/ Du Lauren, des bonnes gos et du pollen/ 

Silex 
Ayo, new born babies, welcome to the circus/ As you grow up and become conscious/ Let your instincts lead you to you purpose/ Worst comes to worst, worst/ Ups and downs, words hurt/ Words, will free you from the bad clowns/ Believe in what you can accomplish/ Then, t-t-take actions its all that counts/ 

Dr. MaD 
''Hey, y'a rien qui compte, hein!'' 

Oxymore 

Depuis mes treize ans, j'appuie sans raison/ Sur la gâchette de mon stylo bille/ Dans ma maison en cachette j'écoutais des cassettes au style hostile/ Gars, Faut que je me sauve par n'importe quel moyen/ Sauf par l'illégal bordel moi j'en ai vu plus d'un/ Faire la bévue alors j'affirme mon refus/ Le rap mon refuge, la rage m'arrache la trachée/ Rangez vos clic clic, ouais je suis un chic type/ Pacifique et pas si vite, ne pas courir après le gent-ar/ Plutôt sourire que frapper le gendarme/ Ma drogue c'est la littérature/ Ouais j'hallucine quand je lis mes ratures/ Je suis le meilleur auteur et j'mets la hauteur/ Malheur aux autres, les concurrents/ Vont nous courir après, cons courants!/ 

Ebonic Raven 
It's the velociraptor, stopping your laughter on this track,when rappin'/ I'm cracking backs and ankles like Kurt Angle slamming bastards/ My reminiscence of essence, infecting intersections/ Expelled your temple from it's sector like the rhyme inspector/ ''Protect ya neck'' like Method, then step into my direction/ For my perfection as an adolescent had you stressing/ I'll jab a dagger in ya clavicle, to have you shattered/ The name's Ebonic and I'm dropping knowledge for my scholars/ 

Dr. MaD 
Nul besoin de jouer les durs à cuire sur ta couverture de vinyle/ Le tout repose sur la somme et la substance de tes principes/ Et j'insiste sur la technique puis la pratique/ Ainsi le doc manie mieux le beat et le rythme qu'un flic manie le flingue et le fric/ Mine de rien ma plume flanche de temps a autre/ J'attend l'aube blanche et fout le bordel sur le terrain de l'autre/ Arme de destruction massive ou simple arme blanche/ Roule avec NBS, Massive et le mec Mad en blouse blanche/

credits

from Shared Vision, released 22 June 2012

tags

license

all rights reserved

feeds

 feeds for this albumthis artist

No hay comentarios:

Publicar un comentario